onsdag 23. februar 2011

Klar med vm-strikk!

Sjalet som jeg har strikket på i det siste er nå ferdig. Det er vasket og jeg har det til blokking.
Og da er det klart for oppstart på vm-strikkinga!
I en pose i hjørnet bak sofaen (dere kan godt leve i den troen at det bare var en pose der..)
lå det oppstarten til en kjole/tunika til 11-åringen min.
Nå skal den bli ferdig. Har strikket 5 cm (tyvstart) og håper å gå i mål før 6 mars.
Opptimist er jeg hvertfall!
I allefall når man ikke ser så mye på sporten..

Mange damer med meg har meldt seg på Hobbyforum sin vm-along. Bli med du også da vel!

2 kommentarer:

LivM sa...

Nydelige farger på tunikaen, så da er det bare å ønske deg og oss alle lykke til!

mimouna sa...

Fine farger på den kjolen. Blir gøy med VM-along!

Gjett hvor mange garnposer JEG har i/bak/under sofaen da? ;o)